Το Super Αντιοξειδωτικό που όλοι χρειαζόμαστε (κανείς όμως δεν γνωρίζει)

exercise_daily_routine

Η γλουταθειόνη είναι το πιο ισχυρό αντιοξειδωτικό και παράγοντας αποτοξίνωσης του σώματός σας, είναι επίσης κάτι από ένα καλά κρυμμένο μυστικό. Εκτός από αυτούς που ασχολούνται με την ευεξία, λίγοι άνθρωποι έχουν ακούσει για τη γλουταθειόνη, αλλά τώρα είναι η ώρα να άρουμε την αυλαία για αυτό το σωτήριο μόριο που προσφέρει απίστευτα οφέλη, μεταξύ των οποίων και η επιβράδυνση της γήρανσης.

Αν και η γλουταθειόνη δεν είναι μια μαγική σφαίρα υγείας, βρίσκεται πολύ κοντά σε κάτι τέτοιο για το σύνολο του οργανισμού, πιο ειδικευμένα όμως, αγγίζει το απόλυτο στην εξάλειψη των τοξινών από το σώμα μας, κρατάει τις ασθένειες υπό έλεγχο και διατηρεί τη νεανικότητα και την ευεξία.

Εδώ είναι μερικοί από τους λόγους χορήγησης γλουταθειόνης – τόσο για την ενίσχυση του οργανισμού, όσο και για καθημερινή χρήση – και γιατί πρέπει να το παίρνουμε καθημερινά.

Αν και τα συμπληρώματα γλουταθειόνης υπάρχουν εδώ και χρόνια, λίγοι άνθρωποι το γνώριζαν αυτό, διότι, μέχρι πρόσφατα, ο μόνος τρόπος για να το πάρει ήταν μέσω ενδοφλέβιας θεραπείας. Οι από του στόματος μορφές δεν ήταν πολύ επιτυχείς επειδή απορροφάται ελάχιστα: το στομάχι θα αποβάλει περίπου το 90%, εμποδίζοντας έτσι τον οργανισμό να πάρει την ποσότητα που χρειάζεται.

Τώρα όμως, μια εύκολα απορροφούμενη έκδοση, γνωστή ως ακετυλο γλουταθειόνης δίνει τη δυνατότητα λήψης σε μορφή χαπιού και απορρόφησης από τον οργανισμό.

Η γλουταθειόνη καθαρίζει τις τοξίνες και σας διατηρεί νέους

 Αποτελείται από τρία αμινοξέα, η γλουταθειόνη είναι το πιο ισχυρό αντιοξειδωτικό που παράγει σώμα σας. Παρασκευάζεται στο ήπαρ, το όργανο που ευθύνεται κυρίως για την αποτοξίνωση του σώματός σας, έτσι η βέλτιστη λειτουργία του ήπατος είναι απολύτως απαραίτητη. Εάν το ήπαρ σας δε λειτουργεί καλά, μειώνεται η παραγωγή γλουταθειόνης και αυξάνονται οι τοξίνες, με όλες τις συνέπειες στη πρόκληση ασθενειών.

Κρατήστε υψηλά τα επίπεδα της γλουταθειόνης σας

  • Προστατεύει το DNA σας από τη ζημίες και διατηρεί τη βέλτιστη ανοσία.
  • Προστατεύει από τη “ριζοσπαστική θεωρία της γήρανσης”, περιορίζει τις φλεγμονές και βοηθά στην απόκρουση καρδιακών παθήσεων, του καρκίνου, της νευρικής κατάρρευσης, την άνοια και πολλές από τις εξουθενωτικές ασθένειες που φοβόμαστε περισσότερο.
  • Εξουδετερώνει και καθαρίζει τα βαρέα μέταλλα και τις τοξίνες από το σώμα.
  • Βοηθά τα μιτοχόνδρια να αντλούν ενέργεια
  • Παρέχει ισχυρά αντιγηραντικά οφέλη. Στην πραγματικότητα, χαμηλά επίπεδα γλουταθειόνης έχουν συνδεθεί με επιτάχυνση της διαδικασίας της γήρανσης του ανθρώπινου σώματος, έτσι επαναφέροντας την απαραίτητη ποσότητα γλουταθειόνης στον οργανισμό κρατά την ενέργεια σε υψηλά επίπεδα.
  • Εν ολίγοις, η γλουταθειόνη επιτρέπει το σώμα σας να αποτοξινωθεί και βοηθά να παραμείνετε υγιείς για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Το πρόβλημα είναι, ότι δεν διαθέτουμε επαρκείς ποσότητες

Η όχι και τόσο μεγάλη είδηση ​​είναι ότι οι πιθανότητες να έχουμε βέλτιστα επίπεδα γλουταθειόνης πολύ μετά την ηλικία των 20 ετών είναι πολύ λμικρή. Με τη γήρανση, το σώμα σας παλεύει ελάχιστα για μια χαμένη μάχη, με τη φυσική πτώση της παραγωγής της κατά περίπου 10% ανά δεκαετία. Κάντε τα μαθηματικά. Στα 60 θα έχετε λιγότερη από το μισό από όσο είχατε όταν τελειώσατε το σχολείο.

Για πολλούς ανθρώπους, αυτό μεταφράζεται σε εξασθένηση της ενέργειας, μειωμένη ανοσία και μια σειρά από χαμηλού βαθμού δεινά. Και ενώ η γήρανση είναι αναπόφευκτη, αισθάνονται χάλια, χωρίς να μπορούν να αντιστρέψουν τίποτα. Με την αύξηση των επιπέδων της γλουταθειόνης, πολλοί άνθρωποι μπορεί να επιβραδύνουν τις απώλειες της διαδικασίας γήρανσης και, ενδεχομένως, να σταματήσουν κάποια σοβαρά προβλήματα υγείας που στρατοπέδευσαν στο σώμα τους.

Μπορεί άθελά σας να μειώνετε την παραγωγή της

εκτός από την επίδραση της γήρανσης, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που μειώνουν τη γλουταθειόνη στον οργανισμό. Επενεργούν και εδώ οι γνωστές αιτίες που ευθύνονται για πολλά δεινά του οργανισμού, όπως: το άγχος, η ανθυγιεινή διατροφή και η έλλειψη άσκησης για να αναφέρουμε μερικά. Ένα άλλο μεγάλο μειονέκτημα είναι η τοξική υπερφόρτωση, ή η βαριά και μακροχρόνια έκθεση σε τοξίνες και ρύπανση, οι οποίες δεν συμβάλλουν μόνο στην εξάντληση της γλουταθειόνης, αλλά αναστέλλουν επίσης την ικανότητα του ήπατος να την παράγει.

Τι λέει γιατρέ, θα μπορέσουμε να πάρουμε λίγη;

Για τη βελτιστοποίηση της παραγωγής γλουταθειόνης υπάρχει μια πολύπλευρη προσέγγιση, που συνδυάζει τη θρεπτική διατροφή με τη μείωση του στρες, την άσκηση και τα έξυπνα συμπληρώματα. Εδώ είναι μερικοί τρόποι:

Η άσκηση ενεργοποιεί την παραγωγή της γλουταθειόνης, έτσι χρειάζεται να καθιερώσετε ένα καθημερινό πρόγραμμα άσκησης. Αν έχετε καιρό να ασκηθείτε, ξεκινήστε αργά με μια αυξητική πορεία. Ένα υπερβολικά επιθετικό πρόγραμμα άσκησης μπορεί να κάνει περισσότερο κακό παρά καλό.

Το ανεξέλεγκτο και χρόνιο στρες καταστρέφει τη γλουταθειόνη, έτσι πρέπει να δεσμευτείτε να το θέσετε υπό έλεγχο. Τρόπους για τη μείωση του άγχους έχουμε αναφέρει πάρα πολλές σε αυτή τη σελίδα όπως: ο διαλογισμός, η γιόγκα ή το τάι τσι.

Μετά είναι η διατροφή. Να είστε βέβαιοι ότι τα τρόφιμα που τρώτε διεγείρουν την παραγωγή γλουταθειόνης. Τα κορυφαία σε αυτή την κατηγορία είναι: το σκόρδο και τα κρεμμύδια, καθώς και τα σπαράγγια, το αβοκάντο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το λάχανο, το κουνουπίδι, ο μαϊντανός και το κάρδαμο. Η κανέλα, και η κουρκούμη προσφέρουν επίσης οφέλη.

Ένας άλλος τρόπος για να ενθαρρύνει την παραγωγή της γλουταθειόνης; Πάρτε μέτρα για την ελαχιστοποίηση της έκθεσης σας σε τοξίνες.

Με αυτόν τον τρόπο θα ελαφρύνει το τοξικό φορτίο σας και θα μειώσει την πίεση στα αποθέματα της γλουταθειόνης σας. Οι ευκολότεροι τρόποι για να μειωθεί η έκθεση είναι: το φιλτράρισμα του νερού. Χρήση ήπιων οργανικών ή σπιτικών, φυσικών προϊόντων καθαρισμού. Μείωση της χρήσης προϊόντων προσωπικής φροντίδας. Η αποθήκευση τροφίμων σε γυάλινα σκεύη.

Για να πετύχετε τα βέλτιστα επίπεδα, υπάρχουν συμπληρώματα. Κατά την αγορά, βεβαιωθείτε ότι έχετε πάρει ακετυλο γλουταθειόνης για την εξασφάλιση της βιοδιαθεσιμότητας – και να αποκομίσετε το μέγιστο όφελος.

Απάντηση