Αρχή διαλογισμού με έναν πλήρη νου

Mindfulness

Όσοι νομίζετε ότι δεν μπορείτε να κάνετε διαλογισμό και χρειάζεστε ένα προκαταρτικό στάδιο ώστε να έχετε μία ομαλή εισαγωγή, προσπαθήστε να αφιερώσετε μερικά λεπτά, λίγα, τόσα ώστε να μην διαταραχτεί το καθημερινό σας πρόγραμμα. Μείνετε σε ακινησία με τον εαυτό σας και παρατηρήστε τις σκέψεις σας σαν να είναι κάτι που βιώνετε πραγματικά. Η Mindfulness κατάσταση δεν είναι μια χειραγώγηση της σκέψης σας ώστε να τις κάνετε θετικές, είναι μία πρακτική ώστε να παρακολουθείτε τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας, όποια κι αν είναι και να τα αφήσετε να περάσουν χωρίς να σας παρασύρουν σε άλλους σκεπτικούς ατραπούς.

Εδώ είναι τρεις συμβουλές για το πώς να βρείτε χρόνο για να ασκηθείτε στη mindfulness:

Ορίστε μια υπενθύμιση κάθε μέρα για την πρακτική της mindfulness, έτσι ώστε να γίνει μια συνήθεια. Ορίστε μια ειδοποίηση στο τηλέφωνό σας, μια σημείωση στο ψυγείο ή το ντουλάπι ή κάπου που να είναι ορατό. Δεν χρειάζεται να είναι η ίδια κάθε μέρα για όσο διάστημα χρειαστεί να κάνετε. Σύντομα θα διαπιστώσετε ότι δεν χρειάζεστε πλέον τις υπενθυμίσεις και θα το βρείτε πιο εύκολο να αφήνετε ορισμένα συναισθήματα.

Η εύρεση του χρόνου δεν πρέπει να σημαίνει ότι θα σηκωθείτε νωρίτερα, αργότερα, ή να προκαλέσετε διακοπή στο ημερήσιο πρόγραμμά σας. Το κλειδί είναι να βρείτε ένα μέρος που μπορείτε να επικεντρωθείτε ώστε να εξακολουθείτε να κάθεστε. Αυτό θα μπορούσε να είναι, εκτός από ένα χώρο στο σπίτι, και κατά τη διάρκεια μιας μετακίνησης προς και από την εργασία, κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος, ή αφού έχετε κάνει γυμναστική.

Κάντε τη mindfulness προτεραιότητα. Όλοι δημιουργούμε χρόνο για τα σημαντικά πράγματα στη ζωή μας. Η Mindfulness δεν είναι διαφορετική. Όσο περισσότερο το λάβουμε σοβαρά υπόψη, τόσο πιο εύκολο είναι να βρούμε χρόνο για αυτό.

Απάντηση